főoldal történet szereplők impresszum háttér facebook feliratkozás


KÖSZÖNTŐ

Egy újabb történetet találsz a blogon, ami az én egyik újabb agymenésem. Egy dolog mégis más: ilyen nincs még egy. A történet egy méltán népszerű figurával foglalkozik; Bereczki Zoltánnal. Hadd szögezzem le, hogy semmilyen kapcsolatban nem állok vele (sajnos), így minden, amit itt találsz csak az én kitalációm, Ő semmilyen formában nem működik közre. Ez a blog, a történet arra hivatott, hogy elmeséljem nektek, mennyire, és miért szeretem Őt. Jó szórakozást, tarts velem!

WATTPAD



ARCHÍV



KREDIT

© 2015 - Written by Elly Evans. Skins by Adila and basecode Mayra.
Köszönet az eddigiekért!
2016. március 4., péntek | 0 Hozzászólás

Hey, sweeties!



Nem tudom, hogy Ti mennyit éreztek belőle, de szeretném leszögezni, hogy talán még soha nem voltam annyira hálás az olvasóimnak, mint az Illúzió indulása óta egyfolytában.
A 15. fejezet, ha a sajátom nem számolom, összesen 6 megjegyzést kapott, amik között voltak régi motorosok, de újonnan érkező kommentelők is. Ez vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. 

Mindig örülök, ha valaki olyan ír, aki nemrég tévedt az oldalra, hiszen ez azt jelenti, hogy tetszik neki. Veszi a fáradságot, hogy írjon nekem, és elolvassa a történetem. Ennél többet nem is kérhetek Tőle. 
Aminek ennél is jobban örülök, ha visszatérő vendéggel találkozom, aki esetleg már korábbi blogjaimat is követte. Ezek az emberek pontosan tudják, mekkora mérföldkő volt nekem akár az Un jour, vagy éppen az Igazi Sherlock, hogy a Friendshipről ne is beszéljek (hiszen azt sajnos nem fejeztem be). Egyiket sem tudnám kiemelni, hiszen minden blog más miatt volt akkor nagy kedvencem. Az Un Jour különleges, hiszen az első blogom, az első történetem, az első befejezett történetem. Két nagy kedvencet gyúrtam össze benne, amit talán sokan szürreálisnak látnak, de én imádtam írni. Már kisiskolásként is. A Friendship egy utazás volt, ahol belekóstolhattam, hogy milyen egy úgynevezett sablon történet. Romantikus volt, teli klisékkel, és One Directionnel. Igaz, sokkal több csavar volt még hátra, de egy idő után úgy éreztem, kiégtem a szerepben. Nem tudtunk egymásnak újat mutatni, bármennyire is imádtam a szereplőimet, vagy a fiúkat. Az Igazi Sherlock volt talán mind közül a legnagyobb kaland. Tele volt az életemmel, az életem meg tele volt a történet vázlatával, aminek a kitöltése rengeteg kutatómunkával járt. Hihetetlenül élveztem, hogy néhol megtörtént bűnügyeket, vagy éppen valóságos jeleneteket dolgozhattam fel. 

Így érkezünk az Illúzióhoz. Nem tudom már többféleképpen leírni, mit jelent nekem Bereczki. Hogy mindent, az túlzás. Hogy csak egy kedvenc, az semmitmondó. Sokszor húzott ki a szarból, és még ha soha nem is szerez tudomást rólam, vagy a blogról, Nektek megsúgom, hogy az utóbbi 10 évben sok mindent Neki köszönök. Ha tudná, mennyi átbőgőtt éjszakán segített át... Ha sejtené, mennyiszer játszottam a gondolattal, hogy megköszönjem Neki. Talán azért nem fogom soha, mert túlságosan személyes a rajongásom. Csak az enyém. Úgy védem az iránta érzett szeretetem, mint egy anyafarkas a kölykeit. Talán Tőle is féltem. 
Mindenesetre itt a blog, ami bizonyítéka mindennek. A szeretetemnek, a hálámnak, a csodálatomnak. Az illúzióimnak.



Köszönöm, hogy vagytok nekem! 

A fentebb említett fejezethez mindenkinek visszaírtam, akinek nem sikerült, hogy megtalálják a válaszok gazdáikat, bemásolom ide is.

XxX Elly
Nemsokára találkozunk! 

Kedves mindenki!
nagyon szépen köszönöm a megjegyzésetek, és sajnálom, hogy most, de igyekszem mindenkinek válaszolni! :-)
Drága Dora G, köszönöm a válaszod, emlékszem én is a Sherlockos megjegyzésekre, hiszen mindig nagyon örülök, ha valaki figyelemre méltat! Előd nekem is nagy kedvencem, a magánéleti morzsákhoz meg így utólag már csak annyit tudok hozzáfűzni; hogy szar ügy. Én majd belegebedtem, de az élet már csak ilyen. Pofán vág.
Kedves Réka,borzasztó megtisztelő, hogy egy lehetek a blogok között, akiket figyelemmel követsz. Zolit mindenképp meg akartam örökíteni ilyen formában, sok éve kísérem figyelemmel, és szeretem feltétlenül a munkáját. Úgy éreztem, megérdemli, hogy a sok 1D, meg fiúbandás fanfiction között, - akiknek felét már nem is ismerem -, Neki is legyen egy története. Annyi mindent kaptam már Tőle, hogy ideje, hogy Ő kapjon valamit tőlem!
Kedves Kovács Éva,nagy örömmel olvastam a soraid, pontosan ez a vágyam, hogy mindenki így reagáljon. Vagy legalábbis az emberek, akik ide tévednek. Szeretném egy párhuzamos világba kalauzolni őket, amiben elkóborolnak. Örülök, hogy sikerült! :-) A Sherlockos blogom már befejeződött; ezen a linken találod: http://realsherlock.blogspot.hu
Kedves Névtelen,örülök, hogy köszönthetlek a blogon, remélem, hogy a továbbiakban sem okozom csalódást, és örömmel térsz majd vissza! :-) Feltöltések... Bevallom, az utóbbi időben rendszertelenül érkeznek a fejezetek, amit nagyon nem szeretek, de sajnos egyelőre ez még kicsit így marad, legalább is, amíg utol nem érem magam.
Drága Peetagey Smile,nagyon szépen köszönöm a díjat, és remélem nem haragszol, hogy ilyen későn hálálkodom, de néha a napok kaotikusak. Nemsokára az oldalra is kiteszem, de szeretném jól csinálni, úgyhogy először A-Z-ig végigböngészem a blogod! :-)