főoldal történet szereplők impresszum háttér facebook feliratkozás


KÖSZÖNTŐ

Egy újabb történetet találsz a blogon, ami az én egyik újabb agymenésem. Egy dolog mégis más: ilyen nincs még egy. A történet egy méltán népszerű figurával foglalkozik; Bereczki Zoltánnal. Hadd szögezzem le, hogy semmilyen kapcsolatban nem állok vele (sajnos), így minden, amit itt találsz csak az én kitalációm, Ő semmilyen formában nem működik közre. Ez a blog, a történet arra hivatott, hogy elmeséljem nektek, mennyire, és miért szeretem Őt. Jó szórakozást, tarts velem!

WATTPAD



ARCHÍV



KREDIT

© 2015 - Written by Elly Evans. Skins by Adila and basecode Mayra.
23. fejezet - " Csak és kizárólag; mert vörös vagy."
2016. március 25., péntek | 1 Hozzászólás

Hey, sweeties!

Ma egész nap jó kedvem volt. Ennek legfőbb oka, hogy tudtam, este írok egy fejezetet, ami történetesen az utolsó előtti.
Még sosem éreztem ennyire jól magam attól, hogy befejezhetek valamit. Talán a szakdolgozatom idején. De még az is borzasztóan hiányzott egy idő után. 
Mégis talán ahhoz tudom a legjobban hasonlítani. Akkor is feszegettem a határaimat, és a májammal játszottam. 
Nem, még nem jött el ennek az ideje.
Fejezet! ;-)

Jó szórakozást!
XxX Elly




***




Olyan viharos sebességgel jött az ősz, hogy szinte észre sem vettük, mikor ment el. 
Már szeptember elején arról kezdtek cikkezni, hogy valami szar van a paradicsomban. Miután lemondtam a közös nyaralást, Zoli és én ezen egyáltalán nem lepődtünk meg.

Életem leghosszabb négy napja volt az a júliusi pár nap.



"- Tudom, hogy nincs, de nem akad véletlenül jobb dolgod, minthogy az én seggemben mászkálj? - a "nyaralásunk" másnapján kezdett idegesíteni, hogy bárhova megyek a lakásban, Zoli a nyomomban van. Szerettem volna például este leülni a tévé elé, és Virággal átbeszélni a helyzetet, még akkor is, ha tudtam, istentelenül le leszek cseszve. Szentül hiszi, hogy több van köztünk munkakapcsolatnál. Szerinte nem véletlen, hogy Zoli így viselkedik velem. Szerintem meg nem jól látja. Ettől függetlenül még szerettem volna elmesélni a történetet, de sajnos a plusz egy főtől ez nem valósult meg.
- Nincs. Nem tudom, hogy emlékszel-e még, de most éppen a Balatonnál kellene süttetnünk a hasunkat. Limonádét kéne szürcsölnünk, és arról elmélkedni, hogy milyen szép is, amikor semmit nem csinálunk. Talán süthettünk volna húst, grillezhettünk volna zöldségeket. Persze, megkönnyítené a dolgokat, ha végre elmondanád, hogy az, hogy tiéd lesz a cég, miben befolyásolta, hogy néhány napra letedd a lantot, és elmenjünk - ha beszélgetni kezdünk is, mindig itt kötünk ki. Végső soron értem, de nem akarom elmondani neki a valódi okát, hogy miért is futamodtam meg. Persze, amikor még elhittem, és elsuttogtam a sötétben, az is hátrált, hogy nem engedhetem, hogy az életemben legyen azok után, hogy enyém lesz a cég. Ha most felkapta a média, hogy egy egyszerű rajongót szeret, mit tennének vele, ha kiderülne, hogy ez az egyszerű rajongó egy felbérelt illuzionista, nem mellesleg annak a cégnek az egyik legjobbja, aminek a nevét csak motyogva mondják ki az emberek. Lássuk be, senki sem szeret kérkedni vele, hogyha fizet azért, hogy elérje a céljait.
- Csak fogadd el, és engedd el!
- Na még mit nem... Jó. Addig innen nem mozdulok, amíg végre ki nem nyögöd, hogy mi a franc bajod van!  -lehuppant egy babzsákra. Elég eltökéltnek tűnt. Vállat vontam, és a fürdőbe vonultam.
Komótosan hajat mostam. Virág elment itthonról, Zoli meg a babzsákon puffogott, úgyhogy ugyanilyen nyugdíjas tempóban kiszedtem a szemöldököm is. Hangosan üvöltött mellettem a telefon, a kedvenc Michael Jackson dalaimmal az élen. Mit érdekel, hogy ő is szereti? Legalább nem unatkozik durcáskodás közben. A mosdókagylón megakadt a szemem a sötétkék kis táskán, amit feltehetőleg a sóstói vakáció kedvére pakolt össze. A szokásos. Tusfürdő, sampon, fogkefe, fogkrém. Mégis fura volt. Néhány hónappal ezelőtt nemhogy álmodtam ilyesmiről, fantáziálni sem mertem arról, hogy megtörténhet. Túlságosan elvakított a művészete iránti szeretetem, hogy azzal foglalkozzak, hogy Bereczki neve mögött egy ember van. Egy hús vér ember, aki ugyanazokat a dolgokat csinálja, mint bárki más. Kiteríti a radiátorra - az én radiátoromra - a vizes törölközőt, fogkrémfoltot hagy a mosdókagylón, vagy éppen a fürdőkád szélén felejti a tusfürdőjét.
Sóhajtva léptem ki a fürdőből, és a szobámba vonultam. Útközben fél szemmel ránéztem Zolira. Pontosan ugyanabban a pózban ült, de a kezében volt a távirányító. Ismeretterjesztő film búgott a háttérben. Tudtam, hogy figyel rá, bármennyire is játszotta a kősziklát. Nem tudott átverni. A távirányító kikandikált a hóna alól, ráadásul éppen olyan adás ment, ami érdekli. Bármennyire is akarja kiszedni belőlem az igazat, nem egy aszkéta.
- Mit újítanak fel? - úgy tettem fel a kérdést, mintha csak valami semmiség lenne, holott igyekeztem elsimítani a várakozásának élét. Nem felejti el, de talán egy kis időt nyerhetek vele. Ha kihúznám a négy napot, már, ha végig itt szándékozik tölteni az egészet, onnantól nyert ügyem van. Csak ügyelnem kell rá, hogy mostantól csak, és kizárólag az ügy kapcsán érintkezzünk.
- De Loreant. Tudod, mint a Vissza a jövőben.
- Hogyne tudnám? Marty egy Isten! - tudtam, hogy kedveli a filmeket. Talán ez eltereli a figyelmét.
- Néha azt szeretném, hogy nekem is legyen időgépem.
- Miért?
- Visszamehetnék oda, amikor még nem kellett begörcsöltetnem a seggem ahhoz, hogy emberekként kommunikáljunk egymással.
Úgy tűnik, nem tört meg a jég..."

 Utoljára akkor voltam a nagybátyám irodájában, amikor szerződést tolt az orrom alá, és közölte velem, hogy enyém lesz a cég. Akkor olyan volt, mint aki technokolt szívott. 
Most úgy tűnik, a takony idő az ő kedvére is kihat. November végén járunk, az idő még hol őszi, de legtöbbször már télbe hajlik, amit Előd utál. Meg amúgy is, már négy ősz hajszála van. 

- Minek köszönhetem az újabb meetinget? - a fehér fotelba ültem, és igyekeztem nem olyan mozdulattal keresztbe tenni a lábaim, mintha koordinálatlan hattyú lennék. 
- Mi a franc bajod van, Teodóra? - olyan nyugodtan tette fel a kérdést, hogy őszintén elgondolkodtam rajta, hogy az előbb gyilkolta le az irattárban az új titkárnőjét. 
- Tessék? - a hangom magasba szökött. 
- Ne válaszolj kérdésekkel, azt utálom. Válaszolj a kérdésre. Mi a büdös francot művelsz?
- Nem tudom, miről beszélsz... 
- Ezekről itt - négy szennylapot tolt az orrom alá. Kivétel nélkül mindegyik címpalon Zoli és én szerepeltünk, ám nyoma sem volt a pár hónappal ezelőtti nagy szerelemnek. A mostani helyzet inkább hasonlított egy hosszúra nyúló válási procedúrára. Mindenhol összetört szívek, szakadt papíreffektek. Mintha készpénznek vennék, hogy vége a kapcsolatunknak. 
- Tudod... - összehúztam maga a fotelban és a megfelelő kifogások után kutattam.
- Nem, nem. Ne gyere nekem semmiféle szemfényvesztő szarsággal, pontosan tudom, hogy hazudsz! Beleszerettél?
- Mi? Nem!
- Akkor dugjatok, az istenért! Teszek rá, mi kell hozzá, hogy végre ne úgy viselkedjetek egymással, mint két üzekedő vidra! Azt akarom, hogy fejezd be, akármit is csinálsz, és végezd el a dolgod! 
- Előd...
- Semmi Előd! Mit gondolsz, ezért fizetett? Három hete gyomoridegem van, hogy mikor csörren meg a telefon, és üvölti bele a kagylóba, hogy ilyen amatőr bagázzsal még nem volt dolga. Teodóra, az istenit! 
- Sajnálom.
- Leszarom. Hogy akarod így a céget vezetni? Egy vörös mitugrásszal sem tudsz mit kezdeni, akkor mi lesz, ha a fél világ hazugsága folyik majd a kezeid között? 
- Nem mondhatom el... - beharaptam a szám. 
- Mit?- az asztalra csapott, amitől összerezzentem. Most igazán, tényleg felbosszantottam. 
- Nem merem közel engedni magamhoz... Félek, hogy ha megismerem, megszeretem. Ha megszeretem, azt akarom majd, hogy az életem része legyen.
- És? Mi van, ha kellesz neki? Nagy dolog... Hát összejöttök, szülsz neki pár csodálatosan szép szeplős, vörös kölyköt, és kész. Mi olyan nehéz ebben? 
- Nem lehet az enyém, ha az Illúzió feje leszek! 
- Honnan a francból szedsz ilyen baromságot? 
- Hogy tehetném ki annak a médialavinának, ami azzal indulna, hogy a nő, akivel együtt van, egy csaló?
- Várj már egy kicsit! Először is; az ügy a legfontosabb! Másodszor, hagyd már, hogy ő döntse el, mit akar. Ha téged, hát kapja a vállára a keresztjét, ami vele jár. 
- Ez nem ilyen egyszerű...
- Rendben, akkor leegyszerűsítem neked - elővette a fiókból ugyanazt a fekete mappát, amiben legutóbb a szerződésem volt. Most is azt húzta ki belőle. - Adok öt másodpercet, hogy eldöntsd, mit akarsz. Vagy a sarkadra állsz, és bevallod neki, hogy oda meg vissza vagy érte, mint Darcy Elizáért, vagy széttépem a papírokat, aztán az ügy végén fel is út, le is út! Öt...
- Nem vagyok belé szerelmes! Egy kibaszott rajongónak lát!
- Négy...
- Nem érted? Sosem tudnám neki elmondani! 
- Három...
- Fejezd be! Nem mondok neki semmit! Minek akarnék pofára esni?
- Kettő...
- Hagyd abba!
- Egy... - elkezdte tépni a papír szélét.
- Jól van! Jól van! Elmondom neki! 
- Helyes. Vidd a kis fülest. Hallani akarom, nem bízom benned.


*

- Mit mondasz? - a kanapén ültünk a kamualbérletben. Virág hazautazott, így ketten voltunk. A fotel tövében ott gubbasztott Zoli sporttáskája. A forgatókönyv szerint nálam alszik. 
- Nem igazán értelek... Miért gondolod, hogy csak rajongónak néztelek egész idő alatt?
- A fejemhez vágtad azt a sok dolgot...
- Teo, sajnálom! Komolyan! Megijedtem, nem tudtam mit beszélek - kezébe vette az enyéimet, és maga felé fordított. 
- Megijedtél?
- Azt hittem, tényleg azért kedvelsz, aki vagyok. Aztán bevallottad, hogy szeretsz. Rajongsz. Arra gondoltam, hogy az egészet csak azért csináltad, hogy... Érted - a szemeit forgatta. Zavarban volt. Én is. 
- Nem azért csináltam. Sosem csinálnám azért. 
- Tudom, de akkor még erről fogalmam sem volt. 
- Hát már van... Szeretem a zenéd, a játékod, de eszembe sem jutna, hogy csak azért kezdjek veled, mert te vagy a nagy Bereczki Zoltán.
- Akkor miért kezdenél velem? - kisfiúsan mosolygott rám.
- Csak, és kizárólag, mert vörös vagy.

Blogger Peetagey Smile írta...

Jaj, istenem, hogy én mennyire vártam erre a bejegyzésre *.* most meg szenvedhetek a következő részig :( Hamar hozd a folytatást, és most már ne szenvedjeneeeeek *enyhén hisztis* :DD

 

Megjegyzés küldése