főoldal történet szereplők impresszum háttér facebook feliratkozás


KÖSZÖNTŐ

Egy újabb történetet találsz a blogon, ami az én egyik újabb agymenésem. Egy dolog mégis más: ilyen nincs még egy. A történet egy méltán népszerű figurával foglalkozik; Bereczki Zoltánnal. Hadd szögezzem le, hogy semmilyen kapcsolatban nem állok vele (sajnos), így minden, amit itt találsz csak az én kitalációm, Ő semmilyen formában nem működik közre. Ez a blog, a történet arra hivatott, hogy elmeséljem nektek, mennyire, és miért szeretem Őt. Jó szórakozást, tarts velem!

WATTPAD



ARCHÍV



KREDIT

© 2015 - Written by Elly Evans. Skins by Adila and basecode Mayra.
21. fejezet - " Mindennek ára van. Még az én boldogságomnak is."
2016. március 22., kedd | 0 Hozzászólás

Hey, sweeties!
El sem hiszem, hogy megint találkozunk! :-)
Akárhogy is próbálok kutatni az agyamban, az, hogy minden nap blogoltam, utoljára 2012-ben fordult elő. Annyi tanulás mellett nem tudom, hogy volt annyi szabadidőm, de a bejegyzéseim nagy része egy-egy videóból, képből, vagy idézetből állt, ha több időm volt összegeztem az aznapomat.

Négy évvel később pedig azon ügyködöm, hogy befejezzek egy történetet, ami egy régi kedvencem főszereplésével pattant ki a fejemből. Ha valaki ilyesmivel vádolt volna akkoriban, biztosan kinevetem. Pedig a zenéje iránti szeretetem nem a közelmúltból eredeztethető. Ahhoz vissza kell ugornunk 10 évet.

Jó szórakozást!
XxX Elly



***



- Izgulsz? - igyekeztem úgy kérdezni, mintha nekem semmit nem jelentene. Nem volt igaz. Baromira izgultam. Most teszteljük élesben az első önálló ügyem. Ráadásul némileg többen fogják látni, mint az eddigi eseteket. Eddig nem volt ekkora felhajtás egyik megbízásom körül sem. Voltak fontos emberek, akiknek kellettem, hogy átvészeljék a nehéz időket, de a média más. Szétszed. Mindent tudni akar. Nem kell messzire menni, csak Jackson 2005-ös meghurcoltatásaira. Arra az 5 hónapra, amikor csak azért vonult mindenki az utcákra, hogy elkapják a pillanatot, amikor Michaelt láthatják. Messze nem ekkora volt a súlya a mi ügyünknek, de pontosan úgy éreztem magam, mintha én lennék a bíró a Bereczki Zoltán kontra Magyarország ügyben.
- Egy kicsit... - a nappaliban ültünk. Néhány perc, és a biztonságot jelentő falak közül elindulunk ki a nagyvilágba, ahol mindenki arra lesz kíváncsi, hogy hol, mikor, miért, hogyan.
- Nyugi. Mindketten profik vagyunk. Bár nekem nincs végzettségem hozzá, eddig hitelesen játszottam más életét...

Nem is tudom, mitől féltem jobban. Hogy tényleg mindenki látni fog, és nekem el kell játszanom egy szerepet, vagy az, hogy ez a szerep Zolit meglepi. A meglepetést itt nem jó értelemben mondom.
Nehéz volt kivívni, hogy miután bevallottam, hogy rajongó vagyok, ezen túllépjen. Eleinte utálkoztunk,  aztán igyekeztünk elfelejteni.
Nem sikerült.
Tudta, hogy kedvelem, én tudtam, hogy falakat épít körénk. Folyamatosan dobáltuk egymásnak az érzelmeink ingadozásait. Hol ő volt soron a hitetlenkedésben, hol én. Nem tudtam eldönteni, melyikünknek nehezebb. Neki mérlegelnie kellett, hogy valóban csak egy rajongó vagyok-e, vagy tényleg azon igyekszem, hogy segítsek. Olyan ember, aki nap mint nap a világ előtt éli az életét. Nem tudhatja, hogy nem-e csak egy kis csillogásra vágyom, amit általa kaphatok meg. Vannak emberek, akik azt is tudják, mikor és hol volt utoljára. Hősiesen bevallom, ha kést szorítanak a torkomhoz sem tudom megmondani, melyik középiskolába végzett, mikor jubilált a legutóbbi darabja, vagy éppen mikor született. Na jó, utóbbit az aktájából kileshetem.
Gabi világított rá a legszebben: meg kellene ismernem ahhoz, hogy elengedjem. Útjára bocsátanom a hajót amiben ül, hogy én is szabad legyek.

Zoli miatt sírtam először, hosszú évek után. Ez lett az én keresztem.
Miután közölte velem, hogy nem létezem; egy lettem a többiek közül. Belegyúrt abba a masszába, ami tele van szerelmes üzenetekkel, és végtelen istenítésekkel, amikkel ő foglalkozik, de csak tessék-lássék reagál rájuk. Olyan szerepbe skatulyázott, amiről soha még csak hallani sem akartam. Mit érdekel engem, hogy éppen a mai napon hol ad interjút? Hova szarjak attól, hogy lefényképezték egy lóval?
Nekem el kellett döntenem, hogy hagyom, hogy éljen tovább eszerint a kép szerint, vagy bizonyítsam be neki, hogy megteszek minden tőlem telhetőt, amiért fizetett.

Már, ha még elhiszem magamnak, hogy csak azért teszek mindent, mert szerződésünk van...

- Tudod, mi szokott segíteni? - felé fordultam, és míg ő gondolkodott, a zenéim között kerestem a megfelelő dalt.
- Ha bedobsz egy felest?
- Nem tudom, mikor alakult ki benned a kép, hogy számomra az alkohol a megoldás... - tüntetőleg ráztam a fejem.
- Amikor láttam, hogy úgy küldöd le a pálinkát, mintha víz lenne.
- Karácsony volt. Nem tűnhettem gyengének. Még a végén semmit nem hoz a Jézuska.
- Rendben. Mi szokott segíteni? - megadta magát, én pedig megtaláltam a dalt. - Mi ez? - meglepődött. Há! Bereczki-Teo: Kettő-egy. Lassan, de biztosan araszolok.
- Firestarter.
- Tessék?
- The Prodigy. Bogárhátú zene.
- Hogy micsoda?
- Tudod, apám és én nem vagyunk éppen puszipajtások. Hogy még ennél is szebben fogalmazzak... Túl sok a közös bennünk ahhoz, hogy jól kijöjjünk egymással. Ez a dal viszont bármikor helyrebillent. Vele, vagy éppen a világgal.
- Mit jelent az, hogy bogárhátú zene? - mintha csak most mesélném a kvantumfizikát...
- Az első emlékem, ami ehhez a világhoz kőt, egy piros, bogárhátú Volkswagen. Az első kocsink. Emlékszem, hogy repül haza az oviból. Apám vezet, én a hátsó ülésen figyelek, mintha most kéne megértenem a világot. Közben ez a dal szól a saját keze által eszkábált kazettás magnóból, amin hetekig dolgozott, aztán nagyapámmal beépített a kocsiba. A Firestarter egy életérzés. Egy olyan muzsika, ami megmutatja, hogy az élet szép, ha pedig túl kicsinek érzed magad hozzá, hogy megértsd, csak hagyd, hogy végigkísérjen. Tudod, mi volt a legjobb koncertélményem? Amikor 18 évesen az Arénában erre a dalra ugráltam.
- Gondolod, hogy segít? - hitetlenkedve nézett rám. A dal közben másodszorra indult el.
- Semmi sem olyan biztos, mint a Firestarter!


*


Mire a vaku villantak, üres lett a fejem. Ez nem teljesen igaz. Egy másik dal; a Breathe vette át a gondolkodásom helyét.
Egy másik bogárhátú zene, ami azt juttatja eszembe, hogy apám hogy veszi be a kanyart százzal, miközben én hátul ülök. Bár csak két éves voltam, mégis olyan érzés volt, mintha a világ az enyém volna. Repültem a Bogárral, miközben a basszus dübörgött a fülembe. Ha mást nem is, ezt majd egyszer megköszönöm apámnak.

Hazafelé ragaszkodtam hozzá, hogy végtelenítve hallgassuk az autóban. Így lett a szabadságból a
győzelmi himnuszom. Mást sem csináltam az elmúlt négy órában, csak fogtam Zoli kezét, kedvesen mosolyogtam, és úgy tettem, mintha meg lennék szeppenve, mint egy újszülött őzgida.
Tulajdonképpen egy szavunk sem lehet. Néhány kérdésre válaszoltam, szigorúan követtük a forgatókönyvet, legutóbb pedig a világ akkor látott utoljára ilyen szerelmes pillantásokat, mikor Beckhamék kezdő szerelmesek voltak.
Bereczki mégis úgy ült mellettem a vezetőülésen, mintha karót nyelt volna. Vajon mit rontottam el megint...

- Mi a franc bajod van? - a táskám a komódra dobtam. Az álcaként funkcionáló albérletbe mentünk haza, ahonnan egyébként ma már nem is látják őt távozni. Persze, azt senkinek nem kell tudnia, hogy a kanapén alszik. - Amióta beültünk a kocsiba, olyan fejet vágsz, mintha elrontottam volna a jeleneted egy kereskedelmi adó élő műsorában.
- Semmi - vállat vont, és a konyhába vonult. Ehhez egészen vissza kellett másznia az előszoba folyosóján, nehezítő tényezőként ott loholtam a sarkában.
- Ne szórakozz velem! Minden a terv szerint halad! El volt ájulva a fél világ, mennyire sziruposan oda vagyunk egymásért. Mi nem tetszett?
- Minden jó volt. Nem szállhatnánk le a témáról?
- Még mit nem! Most jön az a rész, hogy pezsgőt bontunk, és elszavalok egy Petőfi verset, csak úgy. Ha jól bírod az alkoholt, belefér egy Ady is - bármennyire is bosszantott, hogy valami nem tetszett neki, én túlságosan boldog voltam. Minden úgy sikerült, ahogy elterveztük.
- Emlékszel, mikor a múltkor arra kértelek, hogy mesélj magadról? - olyan hirtelen fordult felém, hogy majdnem lefejeltem a mellkasát.
- Igen? Hogy jön ez most ide?
- Továbbra sem tudok semmit rólad.
- Az I Need You a kedvenc dalom - emlékszem, hogy ezt mondtam neki.
- Teszek George Harrisonra! - utánanézett. Arra is emlékszem, hogy nem ismeri annyira a The Beatles munkáit. Tehát rákeresett. Ezt a dalt Harrison írta.
- Akkor?
- Nem érted, igaz?
- Jézusom, Zoli! Hagyd már ezt a rébuszokban való beszélést! Mit nem mondtam, és mit akarsz? - idegesített, hogy nem beszél egyenesen. Túlságosan száguldott még az adrenalin az ereimben. Elpusztíthatatlannak éreztem magam. Ebben csak megerősített a The Prodigy, ami a telefonomból üvöltött.
- Mi a franc ez? És honnan jön? - olyan hévvel csattant fel, hogy összerezzentem. Valamit elhallgatott előlem, ebben szinte biztos voltam. Legalábbis, akkor húzza fel magát ennyire, ha valami nem olyan, ahogy ő azt képzelte.
- Voodoo People, és a seggemből szól - vállat vontam, és kikerültem. A zene a farzsebemből üvöltött. - Merd azt mondani, hogy nem tetszik... - nem válaszolt, csak figyelte, mit csinálok. Elővettem egy-egy üveg sört mindkettőnknek, aztán felhúztam magam a konyhapultra. Így egy magasak lettünk. - Kérlek, fejtsd ki, mit is értesz azon, hogy semmit nem tudsz rólam! - intettem, mintha csak én lennék a zsűri elnöke, aki színpadra szólítja a vizsgázót. Nem számítottam rá, hogy hallgat rám. Egy lépéssel előttem termett, és olyan vizslató tekintettel fürkészett, amitől zavarba jöttem.
- Hagyd, hogy megfejtselek.
- Mi?
- Hadd tegyelek búra alá, hogy megismerjem a titkaid - mindketten suttogtunk, holott teljesen feleslege volt.
- Hogy gombostűre tűzz?
- Hogy szabadon engedjelek.